LOGOWANIE
 
Login:
 
Hasło:
 
 

Przypomnij hasło
 Zarejestruj się
SZYBKI KONTAKT
tel. 33 879-74-10
biuro@stryszow.eu

FAQ

1. Jak zamawiać na platformie B2B?

Niniejszy sklep jest wersją demonstracyjną systemu inKontrahent dla klientów hurtowych. Wszystkie produkty, operacje i proces składania zamówień mają na celu zaprezentowanie systemu. Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej.

 

Ofertę produktów można przeglądać za pomocą listy kategorii po lewej stronie lub przeszukiwać za pomocą wyszukiwarki. Po wybraniu odpowiedniej kategorii lub wpisaniu słowa do wyszukiwarki wyświetlona zostanie lista asortymentu. Jeśli towar posiada dodatkowy opis, jego nazwa będzie aktywnym linkiem do podstrony z opisem. W panelu klienta znajduje się  "Koszyk zakupów" oraz krótka informacja o jego aktualnym stanie. Z koszyka zakupów można przejść do składania zamówienia. W każdej chwili można zamówić dany towar wpisując w okienko odpowiednią ilość towaru i klikając w przycisk "Dodaj towar do koszyka". Aby zobaczyć aktualny stan koszyka należy nacisnąć symbol koszyka lub napis "Koszyk zakupów", dostępny w panelu klienta. W tym momencie można zakończyć zakupy przechodząc do złożenia zamówienia, lub powrócić do listy towarów i kontynuować zakupy. Pozycje koszyka zakupów można modyfikować poprzez zmianę ilość zamawianego towaru lub usunięcie pozycji. Po zmianie ilości lub zaznaczeniu opcji usuń pozycję należy zatwierdzić zmiany przyciskiem "Przelicz zawartość koszyka". Składając zamówienie należy wybrać formę płatności i kliknąć przycisk "Złóż zamówienie". System wyświetli podsumowanie zamówienia z uwzględnieniem formy płatności. W tym miejscu można wpisać dodatkowe uwagi do zamówienia. Zamówienie należy zatwierdzić przyciskiem "Złóż zamówienie". W tym momencie procedura składania zamówienia została zakończona.

 

Platforma B2B obsługiwana przez system inKontrahent - www.inkontrahent.pl
Wymienione w sklepie nazwy, znaki firmowe i znaki towarowe są wyłączną własnością ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.